Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser for Erhverv - forhandler login (B2B)

(Betingelser for privatkunde ordre ses nederst på siden)

 

Alle priser som ses på forsiden er alle vejl. udsalgspriser. Vil du have adgang til indkøbspriserne skal du ansøge B2B login her ansøg om bruger (B2B)

 

Alle ordre er med fakturabetaling og betaling skal ske til Nordea 2558 6898 228 825

 

Det er let at handle hos os:

 

  • Du handler i stk. 
  • Vi levere indenfor 3-5 dage
  • Som forhandler må du anvende alle billeder og tekster
  • Fri fragt fra DKK 1.200,- ex. moms


Reklamation skal ske indenfor 24 timer af varens modtagelse
Vi forbeholder os ret til uden varsel at ændre vores priser, dog vil optagne ordre altid blive leveret til de angivne priser
 

Betalingsbetingelser

Udfra almindelig kreditvurdering, 1. ordre skal forudbetalse og i samme forbindelse vil du modtage besked om hvad vi har kreditvurderet din virksom hed til af kredit: Forudbetaling, 8 dage netto, 14 dage netto eller 30 dage netto.

Ved 3 for sen faktura betalinger over 6 måneder bortfalder kreditfaciliteten.
Ved betaling efter forfald påregnes rykkergebyr og renter jf. gældende lovgivning.


Nye kunder
Som B2B kunde skal du have et Cvr. nummer for at kunne handle.
Faktura sendes til oplyste mailadresse.
Første ordren fremsendes efter modtaget betaling.

Order ældre end 14 dage, hvortil der ikke er modtaget betaling slettes automatisk. 

 

Fragt

Fri fragt ved ordre over kr. 1.200,- ex. moms. Ved ordre under kr. 1.200,-  ex. moms  udgør fragtomkostningen kr. 39.20 ex. moms. Alle pakker sendes med GLS til oplyste adresse. Har du oplyst forkert postadresse eller er det ikke er muligt for GLS at aflevere pakken pga. manglende instruktion tilskrives et gebyr kr. 50,00 ex. moms for GLS omadressering eller alternativ adresselevering i din næstkommende ordre (vi vedlægger GLS dokumentation) Betalingen dækker de omkostninger vi konkret har betalt på vegne af dig for ikke fyldestgørende oplysninger. Er er du fraflyttet oplyste postadresse, er det på eget ansvar at fremskaffe pakken hos GLS.

 

Dansk Detail Grossist leveringstid udgør 3-5 hverdage. Kontakt os for fragt og levering på info@danskdetailgrossisk.dk


Fragtskader

Hvis du modtager en beskadiget produkt kan du skrive til info@danskdetailgrossisk.dk Udfyld venligst følgende i emnefeltet: Beskadiget produkt modtaget den xx.xx.xxxx. Vi behandler din mail indenfor 24 timer.

 

Salgs- og leveringsbetingelser for privatkunde ordre (B2C)


Alle priser er inkl. moms. Der kan ikke indgås aftaler med personer under 18 år. Når du handler med danskdetailgrossist.dk indgås aftaler på dansk.


Udsolgte varer
I tilfælde af udsolgte varer, kontakter vi dig hurtigst muligt så du kan tage stilling til om du ønsker ordren fremsendt uden, annullere ordren eller om du ønsker at vente til vi kan sende det hele samlet.


Betaling
Dankort, VisaDankort, e-dankort, MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro eller Mobilepay. Kamilleshop.dk er godkendt af Nets til at håndtere de ovennævnte betalingskort via quickpay. Betaling med kreditkort via quickpay er PCI-certificeret og 3D sikret.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  


Levering
Vi sender alle ordrer med GLS i Danmark til valgte pakkeshop. Fragtomkostning udgør kr. 49,- Fri Levering fra kr.1.200,- Track & Trace din pakke  TRYKHER

 

GLS PakkeShop
Du får besked via mail og sms, når din pakke er nået din PakkeShop. Du har 10 hverdage til at afhente den. 


Leveringstid

Forventet leveringstid 1-4 dage hverdage.  Vær opmærksom på at GLS ikke levere pakker til pakkeboks om lørdagen, hvilket betyder at ligger du ordre fredag leveres den først i pakkeshoppen mandag.
Returneres forsendelsen af GLS efter 10 dage til danskdetailgrossist.dk påhviler den ekstra forsendelsesgebyr kunden selv. 


Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@danskdetailgrossist.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.


Fortrydelse af en del af købet
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.


Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.


Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforingelse af varen.


Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.


Reklamationsret
Vi er underlagt gælder regler for købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 
 
Varen sendes til:
Dansk Detail Grossist
Ådalsvej 15
4720 Præstø


Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.


Persondatapolitik 
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf. nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Kamille Shop ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandler i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige hos Dansk Detail Grossist. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på info@danskdetailgrossist.dk


Klageadgang
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores mail info@danskdetailgrossist.dk
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 02.01.2020
 
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
 
Til:
Dansk Detail Grossist
Dansk Detail Grossist
Ådalsvej 15
4720 Præstø
 
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:


________________________________________________________________________________________
 
Bestilt den: ___________________________________     Modtaget den:___________________________________


Forbrugerens navn: _____________________________________________________________________________
 
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________________
 
Forbrugerens underskrift:_________________________________________    Dato: _________________________